Myskväll

Gokväll! Idag ska jag vara hemma och mysa med min vän Amanda. Känner att det behövs dessutom går jag på antibiotika nu också. Det är nog bra för mig att skippa frestandet ett tag och rena min kropp. Så vi var precis och handlade för en riktig myskväll. Vårat inköp bestod av allt vi behöver till ett räkspett med tigerräkor och efterätt som består av fruktsallad och glass + (jordgubbar, mums). Let´s dance finalen har precis börjat, så vi ligger och kollar på den. Ska snart röra mig ut i köket och börja med våran goda middag. Ska jobba extra hela helgen nu och tjäna lite  mer pengar till kommande lön, eftersom min redan är slut  typ.  Fan måste skärpa mig och lära mig spara.

Hoppas ni alla har en bra kväll, puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback