Oväntat besök

Jobbet gick jättesnabbt idag, så skönt att man har så gulliga arbetskamrater. Jag stotrivs och är nästan jämt glad, vilket borde få mig att vilja jobba mer? Man kan säga att jag är rätt slut nu, var hemma ensam i en timme sen ringde jesper och sa att dom var påväg hit. Blev en snabbstädning dvs att jag slängde in allt i garderoben. Så han kom förbi med 4 killkompisar, alltid kul med oväntat besök, slapp känna mig ensam ikväll. Vilken tur jag har! Dom drog nyss så ska sätta på en film. Har alla heath ledgers filmer på datan nu, så det är bara att välja nån. Sitter och funderar på att tatuera mig också, vill ha ett citat som står mig varmt om hjärtat i nacken. Så får ringa kim och boka tid snart, spännande. Imorgon ska jag på cosmonova och se dinosarierna, efter många om och men lovade jesper tillslut, woouw. Kan inte sluta undra vilka ni är som sitter och läser min blogg dagligen, om ni inte vill vara anonyma kan ni väl slänga in en komentar och säga hej? Hoppas ni haft en bra kväll, puss och kram från mig.

Kommentarer
Postat av: nettan

jag är här och hälsar på som vanligt :D haha

2008-03-13 @ 00:00:14
Postat av: Anonym

(anonym) lite deprimerande att läsa om vikt,mat, filmer och hem varje dag.

Vill ha ett nytt tema ;)

2008-03-14 @ 02:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback