städ hjälp

Hade glömt bort att det var torsdag idag vilket innebär att mamma och mormor kommer hit. De städar och skurar golven, allt ska skina. Jag har det rätt bra på den fronten faktiskt. På torsdagar kommer ju mamma hem och lagar middag också, idag blir det Räkor indien, mums. Skönt att slippa tänka på sånt idag, känner mig rätt låg. Men någon gång måste energin ta slut. Va precis nere i centrum och köpte MASSOR med frukt och bär. Apelsiner, äpplen, päron, mango, jordgubbar, hallon, physalis, passionsfrukt och vindruver ligger nu i kylen, jädrar vilka smoothies jag ska göra. Jag saknar redan amanda när sågs vi sist? tisdags tror ja .. hmm. Ikväll vill jag kramas och kolla på film. ska ta mig iväg till gymmet efter middagen också. Blev förstås ingen film på cosmonova idag, jag försov mig och jesper hörde inte av sig. Han är nog ändå för mesig för det där, så han är nog glad att jag inte heller ringde. Ne nu ska jag hjälpa mamma med maten. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback