Ta det lugnt existerar inte.

Borde jag inte lärt mig något efter helgen? Kroppen mår faktiskt inte bra utav för mycket festande. Men here we go again, jag är inte så svår övertalad direkt. Så ikväll blir det utgång, imorgon också och förmodligen på lördag. Man kan ju faktiskt ta det lugnt och inte dricka så mycket. Jag hoppas att jag tänker så imorgon när alla ska ut eftersom jag jobbar lördag 8.45 - 18.30. Men å andra sidan har jag gjort det så många gånger förr. Vill inte veta hur sliten jag kommer se ut om några år om jag fortsätter såhär, och mina sömnproblem hjälper nog till att påverka en del. jaja.. får skylla mig själv.

Idag var jag och lunchade med amanda för att hinna ses innan helgen. Åt en jätte god kycklingsallad, Amanda tog parma sallad, hmm mystiskt. Vi satt där i några timmar sen åkte var och en åt varsit håll. Jag mötte upp mor min och gick ner och handlade lite i centrum för att fylla kylskåpet. Blev massor men inte det jag var där för att handla, skulle köpt rökt lax och gorgonzola till laxrullarna jag varit så sugen på. Får gå iväg och köpa det imorgon eftersom jag och amanda ska ha en liten middag tillsammans.


LUNCH 72 kr                                         MIDDAG kyckling och fetaost sallad
image100image101
Kyckling all day long, lalala


Dags för att mata magen och börja göra mig fin. Hoppas ni har en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback