ta ingen skit

Det är hus i helvette hemma, Jag har ingen bror längre. Jag känner inte min släkt. Efter att ha tagit emot 4 örfilar av min idiot till brorsa så blir han ändå försvarad när jag vill polisanmäla honom. Låter på alla som att det var okej, ett litet snesteg bara. Vad som än händer så lyckas jag ändå bli den elaka, är så fruktansvärt trött på det. Att bli kallad en "äcklig hora" om och om igen har jag slutat bry mig om men när det går över till våld, tycker jag det är dags att sätta stopp och se till att han hamnar i skiten, han är en skit. Mamma är en jävla pussy som inte vågar säga något och för mormor och morfar är min bror fortfarande deras älsklings barnbarn typ som att "han föddes först och är kille". Lägligt att dom skulle komma direkt efter dramat. Att höra min egen morfar säga "om du polisanmäler honom är du inte mitt barnbarn längre, han kommer hamna i skiten" gör ont. Ingen som helst sympati för mig som i det här fallet var den drabbade. Jag blev ju inte skadad utåt tyckte dom. Det där får mig att klippa banden mellan oss, jag vill inte ha med så okänsliga människor att göra. Och visst var jag en del i det hela, klart jag gjorde motstånd det är inte så jävla konstigt. Men vad som framkallade smällarna var att jag bad honom gå ut från mitt rum om och om igen, men han står kvar och kallar mig förnedrande saker. Tillslut tröttnar jag och försöker knuffa ut han och bom så var det hela igång. Varför skriver jag och berättar jag det här egentligen..vill väl bara visa vilken stor idiot han är. Killen är 22 år, dags att växa upp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback