te och prat.

Bestämde att jag var tvungen att göra någonting idag, inte ligga hemma hela dagen och kvällen som igår. Så jag åkte iväg och träffade christoffer som var bestämt innan min pest dök upp. Glömde dock ta med fia med knuff så en utklassning från min sida blev det inte. Men det var jätte trevligt, kul att lyssna och prata om allt möjligt. Att höra en person man inte känner väl berätta om sina upplevelser är intressant. Är sjukt trött och ska väl slå på en film att somna in till, har fortfarande inte sett klart bee movie, 4e gången jag sätter på den nu. Dålig? nje? får se hur det går för bina. Imorgon jobbar jag som vanligt, tur att utslagen blivit lite bättre. Har tävttat ansiktet som en tok idag, shoppade ansiktsvatten och alsolösning på apoteket. Tur att smink finns.

Visst håller vi tummarna för fint väder imorgon? Då blir det en peromenad längst vattnet!


Sov sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback