tvättstugan

Jag lever trots min tvättstugeskräck, men jag fruktade för mitt liv. Nu är det 40 minuter kvar tills jag får känna den känslan igen, då kommer jag få stanna kvar där nere ett bra jävla tag. Samlar ju på mig in i det sista, borde tvätta 1 gång i veckan. Håller nu på att ladda hem Bröderna lejonhjärta ska bli mysigt att krypa ner bland kuddarna och se den emellan tvättmaskinerna. Ska kila iväg hem till mamma och hämta busskort , sendan köpa med mig lite frukost hem. Senaste inlägget innan det här var bara sjukt, jag ber om ursäkt. Kan tänka lite annorlunda ibland.

image70

"jonatan brukade kalla mig för skorpan, för att han tykcte om skorpor så mycket"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback