UNDERBAR DAG!

Åkte in till odenplan för att jossan skulle klippa sig, mötte upp amanda först och hälsade på jesper som jobbade. Sedan tar vi oss till salongen där jossan sitter med folie i hela håret. Hon skulle bli kvar i 2 timmar så jag och Amanda drar och fikar på cafè Nero, jossan kom sedan och mötte upp oss och åt lunch. Sedan kom anton förbi och hakade på oss när vi gick vidare till nästa fik och uteservering i solen. Amanda och jag var uppe i varv som alltid, det kan lätt bli svårt att hänga med i tempot. Jossan drog efter en stund och då var det bara stackars anton kvar. Anton måste tyckt det var jobbigt att under ca 1 timmes tid ha blivit påhoppad om viktproblem typ 100 gånger. Inte bara av oss utan av en försäljare från worldclass som ville sälja in honom på ett medlemskap, haha. Sen blev det bara ännu roligare att driva med honom. Det har varit sjukt mysigt och trevligt idag och vi har träffat på flera olika bekanta. Håller tummarna för att vädret håller i sig så det blir fler dagar som denna framöver. Bjuder på lite bilder här under.




Jossans hår blev verkligen jättefint, vill också ha så. Måste också lägga in amandas sköna komentar till tandläkaren Andreas: "Är det såhär du brukar säga till dina patienter: öppna munnen stort, så kommer jag snart?"


Nu blir det film, hann aldrig se klart Bröderna lejonhjärta imorse.

Kommentarer
Postat av: J

men mitt hår ser ju asfult ut på den där bilden hahahaha

2008-03-04 @ 20:35:19
Postat av: A

hahaha skönaste kommentaren!

2008-03-08 @ 13:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback