vanlig onsdag

Kom precis hem från amanda, ska ta mig till gymmet snart som vanligt innan jobbet. Vaknade med nackspärr och ligger och drar mig för att gå iväg, vill helst vila en stund. Eller så vill jag bara strunta i allt och ha en sån där dag i solen som igår. Får hoppas att värmen håller i sig tills på fredag iallafall om inte längre. Känns som att tiden kommer gå så fruktansvärt fort nu och att jag inte kan "förlora" fler dagar av träning. Ger mig själv 25 minuters tänketid annars måste jag gå iväg efter jobbet. Gillar inte att ha "måsten", känns bara tråkigt då, men vad ska man göra?

Mitt horoskop idag stämmer verkligen "en helt vanlig onsdag" så blir väl att jag kilar iväg ändå. Ni som kan borde gå ut och njuta av vädret, jag blir ganska avundsjuk. Ha en bra dag och ta hand om er, puss

KRÄFTAN

22/6-22/7

Onsdagen blir väldigt vanlig. Den ena vardagliga händelsen avlöser den andra. Rätt bra dag för sport.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Så är det med träning, man drar sig för att gå dit men när man väl är där så är det ok eller rent ut av kul :)Lycka till med motivationen!

2008-03-05 @ 12:45:45
URL: http://justmikaela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback