...

Det blev en del igår, och nu ligger jag hemma i sängen. Pappa skjussade hem mig och deras motionscykel jag fick. Upp till bevis om jag kommer träna nu när jag har den hemma. Men inte idag, börjar bli bakis. Jag känner mig aldrig bakis på morgonen det kommer framåt dagen när jag varit vaken ett tag, det är rätt skumt.

Påvägen hem åkte vi förbi en olycksplats, bilolyckor som vanligt. Visade sig att det var Robert wessman som omkommit, en kille som jag har gemensamma vänner med, och träffade nån gång. Vila i frid. Hemskt att sånt händer. Läste även på Expressen att Riccardos grav blivit skändad igen, hur tragiskt är inte det? Visa respekt för familj och vänner, det räcker tydligen inte med att ta hans liv. Tycker vi lever i en hemsk värld, vad kan hända imorgon? Det vet ingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback