ETT GOTT SKRATT FÖRLÄNGER LIVET

Kankse inte min grej att fiska? Vi åkte till Norrtälje idag, när vi kom fram var det halvkallt och mulet, sedan hitta vi aldrig ett bra ställe att stå på, tror ja lessna redan innan jag börjat. Men tillslut ser vi en perfekt brygga att stå på, bara det att robban hoppar över ett dike och komme rinte över helt.... rakt ner i leran med föterna och byxorna. Då var det bara att ta av sig till kallingar och köra hem. Vi var väl där i 2 timmar kanske men gick bara runt och letade efter det perfekta fiskestället, det vi hört talas om! Så var det med det, vi fick äta sushi i bilen, men det funka det med. Efter det blev det storstädning, men är ändå inte klar än. Amanda kom och störde med två blonda affro peruker som vi ska ha på hennes skiva, superheta. Så vi tog på oss dom och tog en promenad med linas hund och for sedan vidare in till stan och överaskade andreas och de som satt på vimmel. Vilka jävla glädjespridare vi är!!! Det var superkul, ett gott skratt förlänger livet, fan va länge vi kommer leva! Bjuder på en bil på mig och kaxen. Nu ska det mysas ner i sängen, min älskling är ju här (AMANDA SÅKLART!)


image130image131


PUSS OCH KRAM SOV GOTT!

image127

Kommentarer
Postat av: nettan

hahaha snyggve!

2008-05-14 @ 22:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback