Fredag

Närskrev jag senast? Natten  till tisdag? Vad har hänt sedan dess? hm, i tisdags jobbade jag mellan 11.00 - 19.00 i vasaparken,  framåt kvällen kom alla möjliga och hälsade på sedan när jag slutade satte jag mig för lite afterwork och räksallad, nice! Sen bar det av hem till mig, Kevin  stal en kvarglömd cp-spelare så vi hade gärdsdisco längst min lilla allè. Måste sett jävligt skumt ut. Hade sagt att jag skulle till robban  samma kvällmen eftersom vi hamnade hemma hos mig åkte jag på morgonen istället och har varit kvar tills nu. Som vanligt har vi lyxat till det med mat och varitute i solen på dagarna och spelat med våra rack! Nu ska jag ta ett bad och sedan göra mig klar för att åka och jobba.  Ikväll blir det nog lugnt  eftersom jag jobbar imorgon , men  jag kan knappt lita på mig själv längre kanske lika gärna går ut och klubbar ikväll. Kom förbi och hälsa på mig på jobbet ikväll vet ja! Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback