godmorgon!

NU har jag varit vaken i 40 min, och vet ni vad jag gör? jag har förberett allt för sushi så snart ska jag stå och rulla som en japan. Och jag är ju en jävel på det, eller så är det så att man bara lyckas bra 1 gång. För sist blev dom sjukt bra. Men lär ju bli bättre än bitarna igår, dom var snea och slarvigt ihopslängda. Jag och robban åt en jättefin och god middag igår, Och jag behövde bara ställa in i diskmaskinen och göra lite sallad! det är jag inte riktigt van vid :)

Robbans ka snart hämta upp mig så ska vi ge fiskandet ett nytt försök idag, blåste ju för mycket igår. Jag vill ju ha en fisk, så hoppas vi kommer ända dit idag och får massor fisk med oss hem. Det är middag på Vimmel för oss på jobbet, men eftersom jag är sjuk vet jag inte riktigt om jag ska gå. Men det skulle vara mysigt att umgås lite, fast det är väl det enda jag gör hela tiden! Får se hur jag gör. Nu ska det rullas för fulla muggar, ha en bra dag och håll tummarna för mig!

image127

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback