here we go again!

Hej babes! förlåt mig för dålig uppatering, men jag har inte haft tid, inte tagit mig tid precis. Det är så mycket just nu, jag kanske är lite vilsen? Senaste dagarna har jag festat och träffat robban en del, asså vad händer? orkar man detta?... just nu sitter jag hemma hos jossan med hanna jossan och thimmy, vi har druckit lite vin och ska in till nivå och bara snacka massa skit. Vilken tur att jag har dom. har jobbat fredag och lördag, fick återfall på halsflussen igår så var ledig men idag är jag på g igen, verkar inte som om jag och min kropp riktigt är överens?! Amanda har åkt på något kör läger, undra hur tomt detta kommer bli den här veckan. Men vi lär ju ha daglig kontakt äver telefon. Vet ni vad?! jag hade velat dela med mig om allt som händer i mitt liv just nu, men det kanske är för personligt, vad vet jag. Ikväll ska vi iallafall se till att bara ha kul, vi vänner tillsammans. Det händer väl inte så ofta, eller va säger ni? Hoppas ni mår bra och har det bra, puss till er från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback