idag är ingen vanlig dag för det är amandas födelsedag...

HURRA HURRA HURRA !!! Godmorgon, idag fylller Amanda 19 år, ett stort grattis till världens bästa vän! Vi ska ut och ha en mysig dag i solen. Tänkte ta en skärgårdsbåt eller lägga oss och ha lite picknick på djurgården. Väntar på ett samtal som får mig att rusa upp ur sängen och åka in mot stan. Ska köpa en tårta på vägen och skriva "aldrig ska jag sluta älska dig " på eller liknande.

Igårkväll gjorde jag en god gärning, jag följde med Becca till akutandläkaren, stackarn hade så ont i visdomstanden. Så vi satt där, sen åkte vi och mötte upp Robban och Klippet och drog hit för att käka middag och kolla på film. Filmen var nog rätt dålig tröttnade snabbt på att se vidare så låg väl bara och tänkte på annat och halvsov. Har kommit fram till en del beslut angående att jag träffar robban, vad får jag ut på det egentligen. Om detta ska fortsätta ska det endast vara på vänskapsnivå då det är för mycket som förändrats. INTE ENS OKEJ!

Nu ska jag sätta på mig någon söt klänning och kila iväg och köpa en tårta, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback