JAG BEHÖVER HJÄLP! (ekonomiskt)

Nu är det faktiskt allvarligt,  jag kan inte hålla i pengar, det är helt jävla sjukt. Vad har jag gjort av min lön? var precis på banken och vet ni vad jag hade 1048 kr kvar, hur ska jag klara mig på det. Fick fan 8900 i lön och vet fan inte vart den tagit vägen. jag har verkligen problem med pengar det inser jag nu, eller har jag gjort tidigare men nu är det grovt. Hur fan lyckas jag se till att vara fattig sista 3 veckorna i  månaden när jag faktiskt har det bra om jag kunde få det att funka!?! Hjälp mig någon, ge mig tips, sno mitt bankomatkort, gör vad som helst för att FÅ BORT MITT SHOPPING BEROENDE!!!!! Jag ser inte vad jag köper, tycker att jag inte har ett skit i garderoben eller kylskåpet. Så fort jag köper något blir jag glad för stunden men får sedan ta emot ångesten som kommer. Tur att  jag förmodligen får lite pengar den 15e igen! Nu får jag bara lägga mina pengar på nödvändiga saker, är en utekväll nödvändig? är ett par nya skor eller en ny väska det? Får leva på mina pulver dieter ett tag nu, fyfan för mig jag skäms över mig själv. (obsevera att jag inte har några utgifter, som tex hyra)


Äh till något annat, i lördags hade Hanna, Timmy, Andreas och jag grillkväll på gården. Vi satt och grilla spett och korv och drack öl, livet är härligt ibland. Sedan drog vi ner till Edel, nära och bra eftersom jag skule hem i tid. Jobbade hela dagen igår, det var rätt hårt eftersom jag är sjuk. Så nu gäller det bara att vila och bli frisk igen. Fick besök inatt, gissa av vem? 02.00, hm? normalt?

Nu ska jag antingen träna lite (fick pappas supercyckel) eller sätta mig på balkongen och mysa i solen. Harebra (glöm inte hjälpa mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback