lite låg

Har sovit ett tag tills nu, tror jag behövde det efter min dåliga sömn på massa ihopslängda kartonger. Är faktiskt glà att jag fick en mysig dunkudde iallafall, de andra hade påsar som kuddar. Är inte jag smart då jag precis innan jag somnar ger dom ett tips att blåsa upp påsarna lite och knyta? Skulle nog vart så mycket skönare, men konstigt nog var de nöjda ändå. Ska bli skönt att sova i en varm mysig säng inatt, snacka om att den kommer uppskattas. Tänkte dra iväg och handla lite nu, känner att jag behöver lite space av någon konstig anledning, bara vara för mig själv några minuter, tänka mig bort lite! Sen ska jag och mamma göra vårullar, mums! Skippar skivan ikväll, känns rätt.


image127

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback