picknick och fiskning

I lördags var jag på Löfströms skiva! Kan inte säga att det var överdrivet kul, hade väl kul sista halvtimmen. Men jag har mig själv att skylla, började dricka vin ute på picknick mellan kl 13-16 sen en powernap för att orka kvällen. Då fick jag stå ut med huvudvärk, baksmälla? Men som sagt sista halvtimmen va kul, eller var den? Jaja in i dimman bara. Söndagen igår blev en typisk söndag, jag struntade faktiskt i solen och låg i sängen till 17 tiden. vaknade vid tio och låg och drog mig till 5, hur skönt som helst! Har ätit grymt dåligt senaste 3 dagarna så mamma köpte kinamat till mig, sedan gick jag och Bobban och köpte massvis med jordgubbar och björnbär och mango. Slockna rätt tidigt igår och vaknade redan kl 5 imorse, vaknar bara tidigare och tidigare numera. Men somna om till 8, Så nu har jag hunnit steka massa kycklinfile och förberett för en picknick. Inte vilken picknick som helst, vi ska fiska gös, rätt stora fiskar.. jag kommer bli helt galen och speedad om ja får napp. Skulle vilja lägga ut en film på det! Dags att åka snart, håll tummarna för mig och mitt fiskande, åker ju ända ut till norrtälje så en fiskjävel borde jag få! Ha en toppen dag :)

image129


image127

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback