puuh

Nu är jag hemma efter en lång dag på jobbet. Som vanligt är jag lite halv grinig och trött, inte sugen på något? Antar att det blir så när man måste hem först sen iväg. Nu ligger jag ju så skönt i min säng, det lockar faktiskt inte att hoppa in i duschen, välja kläder och göra mig iordning. Jag vill ligga här i min säng och kramas bara. MEN NEJ! jag vet att jag får kul bara jag kommer igång, imorgon är ju sista dagen jag är ledig på väldigt länge (1 vecka). eller imorgon och torsdag nästa vecka e de två dagar jag har då jag kan göra vad jag vill annars har jag fullt upp tills nästa söndag. Men det kostar att leva. Ska bara ligga 10 minuter till här, eller kanske 20. Ha en kul kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback