sjuk

VILKET JÄVLA VÄDER! Är det redan sommar ute? Jag ligger och tittar ut, skulle vara underbart att spendera dagen i solen med picknick. Men jag är sjuk, inte lite heller. Har så mycket att göra men jag har ingen ork. Jag har inga krafter kvar. Det är torsdag idag och snart helg, och då blir det ju håll igång. Becca har sin skiva på lördag, den kommer bli galet nice. Måste friskna till annars förvärras allt bara. Och imorgn, ja ...jag ska väl ta en öl eller ett glas vin iallafall.

Utan att jag tänker på det ligger jag och spanar in olika onlineshopping sidor, Kollar på saker jag vill ha. För jag vill ju bara ha ha ha, jag blir aldrig nöjd. Försöker få med mamma till ica maxi, bara att jag får handla så blir allt lite bättre, slösa lite. Då går behovet över lite, för dagen  iallafall.

Om jag tar mig till ica maxi, måste jag köpa en liten mask till Doris, tror hon är hungrig! Ni som inte vet vem Doris är så är det min fågelspindel, min lilla sötnos!

Ne nu ska jag kila iväg och handla utan mamma, får se hur det går..

image127


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback