sjukt sjukare sjukast

Igår gick vi ut trots att jag har halsfluss, alkohol måste vara den bästa medicinen. Efter ett par öl kändes det knappt, men inte kan jag börja på det viset? Vi gick till nivå och satt där hela kvällen med killarna vi tidigare hängt me di veckan. efter några timmar tyckte jag att det spåra ur och de flesta blev rätt sjuka i huvet, inte jag alltså! Jesper ställer sig upp skriker "kraaa kraaa" och flaxar med armarna som en fågel ett tiotal gånger under kvällen. Det är väl en av de sjuka saker som hände, resten är halvluddigt eller för svårt att förklara här. Vad som hände efter krogen, det vet vi alla som var där. Det måste ju vara något av det sjukaste som inträffat senaste året/åren? sjukt sjukt sjukt! för sjukt för att berätta, men vi sov väl skönt på kartonger och hade kul på firmafesten?

image143


Hej Menk! Hoppas du har det helt underbart på jobbet. Efter vi släppt av dig åkte vi och köpte frukost som bestod av:  salamimacka med brieost, kärleksmums (godaste vi nånsin ätit) och läsk. Robban körde hem oss så nu ligger jag i sängen och äter wasabinötter och gosar ner mig! Kan inte sluta se bilden framför mig då du dansa på bordet igår, grymt jobbat kompis! Det kommer ge mig ett gottskratt ett tag framöver. Men ändå så har du nog det bättre än mig där borta, eller vad tror du?


Nu ska jag återhämta mig och bli frisk! pratas om dricka och fotboll ikväll. Kanske borde ändra profilen lite? "följ med på en resa i en alkis värld" Äh nu blir det vila!


image127

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback