Söndag

Det är åter igen Söndag veckorna går rätt snabbt, Söndagar känns speciella man har inga krav på sig, det är okej att inte göra nånting. Speciellt när vädret är som idag. Jag stannade hemma igår, orkade inte gå ut. Robban kom över istället och vi lagade mat och kollade på film, en slapparkväll bara. Kollade på alla älskar alice, eller jag gjorde iallafall det, är inte den ungen störd? Kul att se på var det, har legat i sängen tills nu och kollat på serier robban drog väl för ett tag sedan och mamma kommer snart hem. Vill inte vara ensam på söndagar för den delen heller. Ska snart till ica maxioch köpa lite, så ska jag laga middag åt mig och mamma. På menyn står det risotto med kräftstjärtar och sparris, mums! Sen blir det tv'n och snacks för oss, ha en mysigkväl. puss

image127

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback