Tack för Gårdagen

Igår blev en superdag. Först småplocks lunch och vin hemma hos Amanda. Sedan fick vi skjuss in till vimmel för att fortsätta dagen lite. Väl där drack vi dagens rosè, vi tog några glas och fick sällskap av Marielle och Hanna. Jag höll väl igång mellan 14.00 - 21.00 Sedan svek jag dom andra och åkte hem för att möta upp Robban, Jag var ändå bara trött och full. Vi åkte till statoil och köpa Ben and Jerrys och annat gott. Kommit ännu en ny smak faktiskt Cheesecake brownies Gott! Så vi Tog det lugnt igår kväll efter en lång och bra dag. Lämnade såklart inte amanda på hennes födelsedag, hon skulle själv vidare till annat. Thimmy, Hanna och Marielle gick till nivå, Ledsen att jag stack hem men det var nog lika bra. Nu ligger jag i sängen och är rätt utråkad, tänkte börja städa men vill inte väcka grisen bredvid. Jbbar idag som vanligt när det är match...FAN! hejja bajen!

image127

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback